Община Дупница набира персонал за услуги за деца в нужда

Снимка: Infomreja.bg

Центърът за детско развитие ще предлага интегрирани медико-социални услуги за деца в нужда

Община Дупница обяви процедура за подбор на персонал за Център за детско развитие, предвиден за разкриване във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-2.003-0097 „Бъдеще за децата на Дупница“, финансиран от Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021-2027г.

Процедурата е утвърдена със Заповед № РД 04-1819/05.12.2023 год. от Кмета на Община Дупница и е публикувана на сайта на Общината, на информационното табло и в Дирекция „Бюро по труда“, гр. Дупница.

Проектът стартира от 01.11.2023г., като първите 2 месеца са предвидени за подготвителни дейности. Същинското предоставяне на услугите е заложено със срок 12 месеца и е от началото на месец януари 2024 г.

Центърът за детско развитие ще предлага интегрирани медико-социални услуги за деца в нужда, които целят противодействие на социалното изключване чрез осигуряване на подходяща социална закрила и достъп до набор от ключова специализирана помощ.

Проектът е ориентиран към следните целеви групи деца в нужда и техните семейства, с общ брой 220:

 - Бездомни деца или деца, живеещи в изключително лоши жилищни условия;

 - Деца с увреждания и деца с проблеми с психичното здраве;

 - Деца от семейства с ниски доходи;

- Деца в несигурна семейна среда (деца, жертви на насилие; деца, отглеждани от самотни родители;

- Непълнолетни майки и техните деца; деца на родители трудови мигранти и др.).

За бъдещата дейност на Център за детско развитие е необходим персонал по следните позиции:

- Управител - 1 щ. бр.;

- Социален работник - 2 щ. бр.;

- Педагог - 1 щ. бр.;

- Логопед - 1 щ. бр.;

- Рехабилитатор - 1 щ. бр.;

- Психолог - 1 щ. бр.;

- Педиатър - 1/2 щ. бр.;

- Медицински специалист - 2 щ. бр.;

- Медиатор - 2 щ. бр.:

- Шофьор - 1 щ. бр.;

- Домакин - 1/2 щ. бр.;

- Работник поддръжка - 1/2 щ. бр.;

- Хигиенист - 1 щ. бр.

Документи се подават в деловодството на Община Дупница до 17.30 на 14.12.2023 г. лично или чрез упълномощено лице, съобщават от пресцентъра на Общината.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода ae5

FACEBOOK