Георги Динев е в постоянен контакт с председателя на УС на АПИ
Георги Динев е в постоянен контакт с председателя на УС на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Йордан Вълчев.
Те обсъждат мерките за избягване на задръствания в Кресна.
В момента тече процедурата по проектиране на допълнителни ленти при кръстовището в центъра на града, стана ясно от съобщение на Областната администрация.
Основните варианти, които бяха обсъдени през април, с цел минимизиране на инцидентите и нарушенията на пътя са: временен обходен маршрут, поставяне на допълнителни знаци и разделителни колчета за по-голяма безопасност на движението, временно засилено полицейско присъствие на екипи на „Пътна полиция“, които да регулират движението в пиковите часове, поставяне на светофарна уредба на пешеходната пътека в центъра на град Кресна.
„В качеството си на областен управител считам, че е наша отговорност да намерим прагматични, бързи и ефективни решения. Целта ни е да направим координиран план, който да облекчи трафика в краткосрочен план и същевременно да подпомогне по-бързото изграждане на обходния път край Кресна, който ще се включва в новата АМ "Струма", което е генералното решение на проблема в дългосрочен план“, заяви на 25 април Георги Динев.
Правителството прие план за изграждане на АМ „Струма“ до 2031 г. Мнозинството прие, че магистралата не може да мине през Дефилето. Дотук добре! Но сроковете по приетата пътна карта не се изпълняват.
За това алармира пред ИНФОМРЕЖА народният представител от ПП, избран от 1 МИР – Андрей Цеков.
До края на февруари трябваше да има обявена обществена поръчка за трасето в посока София – Кулата. Беше обявено, че до края на юни ще има сключен договор, а и до днес няма обществена поръчка обявена за изпълнение на идейния договор. Срокът за проектиране трябва да бъде обявен до края на 2025, обясни Цеков.
Той каза, че подобно закъснение ще забави проекта с най-малко 3-4 месеца.
Първите стъпки предизвикват закъснение на целия план, заяви Цеков.