Служителите в Областната администрация повишиха квалификацията си

снимка: infomreja.bg, архив

Приключват дейностите по проект „Областна администрация Кюстендил – компетентност, ефективност и ефикасност“. Изпълнението му бе с едногодишен срок - от 12 юли 2013 г . до 12 юли 2014 г.

Основната му цел е повишаване капацитета на служителите в Областна администрация - Кюстендил чрез обучение за по-ефективно и по-ефикасно изпълнение на задълженията и специфични цели: повишаване професионалната квалификация и умения на служителите; придобиване на нови квалификации и умения; повишаване на мотивацията на служителите.

Изпълнението на дейностите на проекта даде възможност на всички служители от Областната администрация да преминат обучения в Института по публична администрация в София, съобразно индивидуалните потребности на всеки служител, както и да се повишат компетенциите им, свързани с изпълняваната длъжност, обяви пресаташето на администрацията Милена Иванова.

В резултат на реализирана икономия от обществените поръчки за изпълнение на дейности по проекта и одобрена от Управляващия орган промяна в проекта, допълнително са планирани и реализирани 39 индивидуални обучения в Институт за публична администрация, гр. София. Проведените обучения са в сферите на: управленски умения в администрацията, управление на човешките ресурси, ефективни комуникации на държавната администрация, правни аспекти и управление на административната дейност, превенция и противодействие на корупцията, финансово-стопанско управление и електронно правителство.

На завършили успешно курсовете са издадени 100 сертификата, 43 от които са по завършено обучение по английски език.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода sj2

FACEBOOK