Община Кюстендил обяви свободни позиции за заемане на длъжността „управител” и „трудотерапефт” за Социалния център в областния град.
Разкриването на социалното звено е по проект „Създаване на социални услуги в среда, близка до семейната за деца с увреждания в община Кюстендил” по процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12 „Да не изоставяме нито едно дете”.
Персоналът ще бъде назначен на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Изисквания за длъжността „управител” е висше образование - квалификационна степен „Бакалавър”. Специалност - хуманитарни дейности, социални дейности, икономика, медицина. Изисква се професионален опит– минимум 3 /три/ години
Изисквания за длъжността „трудотерапевт” е висше образователно, специалност – "Специална педагогика", "Педагогика", художествено образование или други със социална или педагогическа насоченост.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор са:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за самоличност – копие;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата;
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец можете да получите от деловодството на Община Кюстендил или на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Яворов” №6, ет. 2, кабинет 224 /Общинска поликлиника/.
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, в деловодството на Община Кюстендил от 23.04.2014г. до 23.05.2014г. включително.