Община Банско "мери" колко са доволни гражданите от обслужването в администрацията

Снимка: Infomreja.bg

Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен

Общинска администрация Банско въвежда иновативна за администрациите система за измерване удовлетвореността от качеството на административното обслужване на гражданите, юридическите лица и неправителствените организации. Основната цел е получаване на обективна оценка за качеството на административното обслужване, намаляване слабостите в организацията на административното обслужване, предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, подобряване на работата на администрацията и изграждане на ефективна комуникационна връзка между потребителите и администрацията.

Потребителите на административни услуги ще получават лично вайбър съобщение, чрез което, само с две кликвания, ще могат да дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип и за момента са приложими за потребители, които използват вайбър.

Остават актуални и другите начини за измерване на удовлетвореността:

  • Чрез попълване на хартиена анкета в Центъра за административно обслужване;
  • Чрез използване на уеб-базиран формуляр, който се попълва онлайн в сайта на общината;
  • Чрез пощенска кутия на входа на Община Банско за подаване на мнения и коментари, предложения, полезна информация, оплаквания и похвали;
  • Чрез книга за похвали и оплаквания в Центъра за административно обслужване;
  • Чрез сайта на общината Е-община/Сигнали и похвали ;
  • Чрез имейла на община Банско – info@bansko.bg;
  • Чрез телефонна линия „Горещ телефон“ 0749/88622;
  • Чрез “Freecall” през сайта на общината.
  •  

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 9kd

FACEBOOK