Над 270 хиляди клиенти на ЧЕЗ в Западна България бяха оставени без електрозахранване в продължение на 5055 часа заради несъобразени строителни дейности. По време на най-активния в годината месец за ремонти не са редки случаите, в които строителните фирми засягат кабели на ЧЕЗ по невнимание или защото предварително не са съгласували работите с електроразпределителното дружество.
Най-много потребители са били ощетени в София град – над 82 хиляди, и в област Кюстендил – близо 40 хиляди.
„Не спираме да призоваваме строителните фирми да спазват нормативно определените процедури и да съгласуват своевременно своите ремонти работи, за да се предотвратят неудобства за клиентите“, каза Васил Василев, ръководител направление „Експлоатация и поддържане“ в „ЕЗ Разпределение България.
Фирмите, които извършват строителни дейности, могат да се свържат с ЧЕЗ по факс 02/920 19 74, денонощната телефонна линия 0700 100 10, на имейл на адрес zaklienta@cez.bg или през центровете за обслужване на клиенти.