Липсата на климатик и тоалетна в пътнически влак разгневи кюстендилци

Снимки: Infomreja.bg

Липсата на климатик и тоалетна в пътнически влак разгневи кюстендилци, които пътуват по направлението Радомир – Кюстендил. Случаят е от вчера, когато мотрисата тръгва в 18.12 часа от гарата в Радомир. В продължение на два часа се наложило пътниците да агонизират при 30-градусова жега, без климатик и възможността да си отворят прозорците. Като капак на всичко се оказало и затворената тоалетна във влака. Сред пътниците имало и множество възрастни хора, които едва дочакали гарата в Кюстендил, за да отидат до тоалетна.

„Разберете, това не е само веднъж. Почти всеки ден се варим при над 30 градуса жега във влака. Направо ни прилошава. Дали от Радомир, дали от Кюстендил за София, все тая. Има си проблеми във влаковете и то непоносими. Все пак си плащаме и за какво“, коментира пред ИНФОМРЕБЖА днес, 54-годишна жена.

Положението е такова от началото на летния сезон. Малко са случаите, в които климатика работи. Случвало се е често на хората да им прилошава при по-дълго пътуване от 2-3 часа.

„Аз имам болни бъбреци. Когато видях, че тоалетната е заключена, не можах да повярвам на очите си. Това мина всички граници“, казва 65-годишна кюстендилка.

За коментар по случая потърсихме и пресцентъра на БДЖ. След множество разговори те обещаха, че ще извършат проверка по случая и през утрешния ден ще получим отговор.

Факт е обаче, че никой не скри за наличието на подобен проблем с влаковете, а сред пътниците вече се коментира, че ползват услугата две в едно. Хем се возят във вълк и в същото време използват безплатна сауна.

 

КОМЕНТАРИ

В20:20 - 12.07.2016
Nqma takava dyrjava ! Az ako sym pytnik shte sydq bdj do dupka za prichineni vredi, vse pak zaplshtam da me vozqt a ne da se peka v sauna
Възмутен20:17 - 12.07.2016
Те окрадоха цялото БДЖ , шефовете са милионери , а хората се возят в подвижни сауни. На никой не му пука.
Марио20:14 - 12.07.2016
Новината е самата истина, мотриските са под всякъква критика, половината без климатик, другата половина не им работи всичко. Лошото е, че го отнасят машинистите който нямат никаква вина. Ако откаже да кара мотриската ще го сменят и точка, а може и да го уволнят .... Но ако стане на някой лошо и съди Бдж той, че виновен че не казал за повредата. Ремонтите се извършват по български с подръчни средства, поради простия факт че БДЖ дължи на прозводителите милиони и те са сперли подръжката!
Код за сигурност, въведете кода 2za

FACEBOOK