Областна администрация - Кюстендил и Районен център 112 организираха днес кръгла маса на тема „Взаимодействие между Районен център 112 и службите за спешно реагиране в Област Кюстендил – гаранция за ефективно обслужване на сигналите към телефон 112“.
На срещата бяха презентирани законовата рамка, функциите, предимствата и качеството на сигналите, подавани към телефон 112, както и концепцията за развитието на системата.
Днес бяха представени и добри практики при взаимодействието между телефон 112 и службите за спешно реагиране от област Кюстендил.
От изнесените данни става ясно, че само за месец септември операторите на телефон 112 са се отзовали на 1078 инцидента.
Регистрираните инциденти пък, които са препратени по компетентност до полицията в рамките на десетте месеца на годината са 3744 за Кюстендилска община, следвана от Дупница с 3 119.
На телефон 112 са подадени и 635 сигнала за възникнали пожари на територията на Кюстендил.