Община Кюстендил е бенефициент по проект „Повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация - Кюстендил" след сключен договор с Министерството на финансите.
Общата цел на проекта е играждане на модерна администрация чрез повишаване равнището на професионалната компетентност и квалификация на служителите на Община Кюстендил.
Специфичните цели на проекта са: Укрепване капацитета на човешките ресурси в общинска администрация Кюстендил чрез провеждане на компютърни и специализирани обучения, съобразно техните професионални задължения и повишаване на удовлетвореността на гражданите от административното обслужване в Община Кюстендил.
Предвижда се подобно обучение да преминат 60 служители от общинска администрация Кюстендил в различни направления. След приключването на обученията всеки участник ще получи сертификат за преминат курс на обучение.