Половинметрова дупка зейна на пътя Блатска-Абланица, шофьори сигнализират АПИ

снимки: infomreja.bg

Половинметрова дупка зейна в асфалта на пътя между хаджидимовските села Блатска и Абланица, сигнализираха читатели на ИНФОМРЕЖА.

Те съобщиха, че са подали сигнал и в Агенция "Пътна инфраструктура", откъдето обещали още днес да изпратят комисия за проверка и установяване на причините за пропадането на пътя, който почти всяка година създава проблеми на същото място.

Шосето се поддържа от гоцеделчевската фирма „БКС" ЕООД с управител Руен Кирев.

Ако не се вземат спешни мерки, до два дни се очаква пътят между хаджидимовските села Блатска и Абланица да бъде откъснат напълно.

”Преди две години беше направен ремонт на същата пътна отсечка. Миналата година имаше отново пропадане и платното беше запълнено набързо само с асфалт. Сега отново имаме същия проблем. Поддръжката на  републиканските пътища в региона е в плачевно състояние, изпотрошихме си колите, пътуваме под постоянен страх и стрес", оплакаха се шофьори, които твърдят, че за всички пътни нередности в региона сигнализират както поддържащата фирма, така и АПИ.

Те са категорични, че причината за ежегодните проблеми по пътищата са некачествената работа и занижения контрол от съответните институции, които възлагат и финансират поддръжката на пътищата в региона.

”При всеки ремонт наблюдаваме как фирмите се стремят към икономии. Дори имаше моменти, когато дупките в асфалта в региона се пълнеха с тревни чимове или с асфалтови отломки, останали от подмяна на асфалт. С  една дума фирмите, които получават пари за поддръжка на пътищата, се опитват с "трици маймуни да ловят" и ето го резултата. Потърпевши са пак данъкоплатците", възмущават се жители и шофьори от Гоцеделчевско.

Те се заканват да организират подписки и да внесат колективен иск в съда за имуществените щети, които търпят заради лошата поддръжка на пътната инфраструктура в региона.

 

 

ОЩЕ СНИМКИ ВИЖТЕ ВЪВ "ФОТО МРЕЖА"

 

 

снимки: infomreja.bg
снимки: infomreja.bg
снимки: infomreja.bg
снимки: infomreja.bg

КОМЕНТАРИ

абланица19:57 - 18.03.2015
За съжяление картинката е мн грозна...и да развивате най различни моабети как са казва няма да промените нещата,парата е изписана руен и милио общинския са поделили каквото трябва пак за пътищата мн им дреми,мн важно че на хората им се чюпят колите важното е хотели да има и пара да са варти.А нашия жалак кмет какво бронята на колата неможи си смени.
Незапознат11:59 - 18.03.2015
Най- обичам да почета статия от "медия" като вашата... без актуални снимки, без актуална информация, без каквито и да е факти... това че в днешно време е лесно всеки да нарече себе си журналист не значи, че е такъв или че добър такъв... Още повече, че човек не може да види кой е сътворил въпросната "статия"...
Az08:45 - 18.03.2015
Какви пилототи какви дрън дрън та пляс, 40 или 90.ОПРАВЯНО ЛИ Е поне ДВА ПЪТИ?Срути ли се? Срути се или снимкити лъжат.Проектанти с купени ВИАС-ки дипломи.Когато фактите говорят останалите да мълчите.СЕга пак ще се налеят пари до следващата зима, така ли процедираме г-да проектанти?
до колегат дето ги разбира милионите00:49 - 18.03.2015
Колега, моля те да не ми говориш точно ти че не съм в час с нещата ,знам ги доста по добре от теб. Пилотите са общо 96 броя не 40 както пишеш ти .Виждал съм и геоложките доклади и познавам и проектантите на обекта и знам колко пъти е бил променян ..но явно не достатъчно И недей пиши глупости за милиони левове бас държа че не си виждал и КСС за обекта.
до до аз "компетентния"23:15 - 17.03.2015
всичко се измисля за да се вземе.. ако е строеше амзов помака щеше да го разкатаят но щом я направи руен кирев няма проблем правело се ремонт на същото място.... Доста слабо написана статия
до до аз "компетентния"23:13 - 17.03.2015
Колега въобще не си в час с нещата а коментираш... Подпорната стена е далеч над милион проектира се 2 пъти /което включва два геоложки геоложки доклади със сондажи проекти и разрепителни и т.н. и милион процедури/ и се строи и поправя 3 пъти.. но всичко е под контрол всичко е направено за да се земат тия милиони... защо не се пише в статията какъв строеж и изпълнил БКС а именно уж укрепване с пилоти около 40 броя.. точно проблема е в конструкцията.. сондажите са направени на мн малка дълбочина стигнали са до едно уж здраво ниво но под него е имало също глинести почви които под тежеста вече на новата конструкция пропада почти равномерно цялото платно а не като преди силно пропадане на едното платно.. защо се пише в статията ремонт а не изграждане на подпорна стена с пилоти
do Az21:46 - 17.03.2015
Първо не пиши коментари без изобщо да знаеш и да си запознат.Подпорната стена далеч не е за милион лева а доста по малко.Второ гаранция е изтекла но и да не беше ,проблема не е в подборната стена и нейната конструкция , а в активизираното свлачище, дължащо се както на преовлажняване на почвата така и на незаконния водоем който е в близост до свлачището и трябва да бъде разрушен.
Az16:54 - 17.03.2015
Зъ същото свлачище Руен-чо Кирев направи подпорна стена за милион лева.Не е ли в гаранция още, или гаранция Франция?Нали паричките са платени вече, сега ще се извадят още и той си го знае.
Код за сигурност, въведете кода 2za

FACEBOOK