Мениджъри на ЧЕЗ се срещнаха и разговаряха с десетки клиенти от шест града на Западна България по време на компанията „Седмица на потребителя“.
В рамките на инициативата, която се проведе от 17 до 21 март, представители на ръководството влязоха в ролята на служители в 8 от центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в Западна България. На срещите потребителите имаха възможност да зададат своите въпроси и да потърсят съвместно с мениджърите решения на казуси, които ги засягат.
„Седмицата на потребителя“ се организира за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя - 15 март.
„Срещите ни дават възможност да преценим кои услуги са наистина полезни и кои се нуждаят от подобрение. Това ни помага да подобрим работата си в бъдеще“, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите“ в ЧЕЗ Електро България.
Клиентите се интересуваха най-вече от възможностите за пререгистрация, декларирането на показания, разсрочването на плащания, съдържанието на фактурите и структурата на цените на електроенергията.
От стъпването на компанията на българския пазар бяха открити 31 центъра за обслужване на клиенти, броят на местата за плащане в брой бе увеличен от 319 на над 3800, разработени бяха близо 100 вида услуги.
През 2013 г. ЧЕЗ въведе неприлагани досега практики в обслужването на клиенти – създаде енергиен омбудсман и учреди потребителски съвет с участието на независими експерти и потребителски организации.