Кои са храните, които трябва да избягваме за закуска

Снимка: Infomreja.bg

Закуската е обявена за най-важното хранене през деня, тъй като засилва метаболизма и дава „гориво“ на вашия организъм.

Следвайки правилото "всичко в умереност“, обаче има храни, които трябва да избяхгваме или поне да са в нашето ежедневно сутришно хранене.

Ето и кои са те:

  • Бял препечен хляб- Препеченият бял хляб е по-малко вероятно да ви накара да се чувствате по-пълноценно в сравнение с пълнозърнестия хляб, тъй като той е със значително по-малко полезни вещества.
  • Масло или маргарин- Тази опция за закуска може да бъде калорична, особено ако смесите мазнини с въглехидрати.
  • Плодове- Ако просто смесвате плодовете, естествените захари се освобождават от вътрешността на клетките и се превръщат в" свободни захари ". Поради тази причина яжде само по един вид плод на хранене.
  • Захарни зърнени храни- Повишават нивата на глюкозата в кръвта, а това може да доведе до кратък изблик на енергия, но това ще продължи само за малък период от време.
  • Концентриран портокалов сок- С високо съдържание на фруктоза, което може да доведе до скок в нивата на кръвната Ви захар. Вместо да пиете концентриран портокалов сок, изяжвайте целия плод.
  • Тестени изделия- Всички знаем колко са вкусни мекиците и палачинките, но те не ни доставят нищо повече от по-висок холестерол и приятно усещане на небцето.

 

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода a2g