Кметът на Кюстендил инж. Огнян Атанасов представи новите зам.-кметове

Снимки: Infomreja.bg

Община Кюстендил ще има 5-ма зам.-кметове

Кметът на Кюстендил инж. Огнян Атанасов представи новите зам.-кметове на общината. Поста си на заместник-кмет запазва инж. Росица Плачкова, която е дългогодишен експерт в сферата на строителството.

„Лично аз през годините като общински съветник съм работил с нея като председател на комисията по ЗУТ и инфраструктура. Имам много добри впечатления от нейната работа и смятам, че тя е един достоен професионалист. Именно заради това, това е единственият от зам.-кметовете, който остава в структурата на сегашното ръководство и с цел да има приемственост в работата. Благодаря, че тя прие моето предложение да продължи да бъде зам.-кмет по инвестиционната политика“, обяви кметът на Община Кюстендил инж. Огнян Атанасов.

Той представи и следващия зам.-кмет, който е Кристиян Иванчов. Той има опит в сферата на туризма, доскоро беше собственик на туристически комплекс, юрист е по професия. След като бъде променено щатното разписание, Иванчов ще отговаря за туризма, социалните дейности, спорта и сигурността.

Венцислав Терзийски ще бъде заместник-кмет по икономика и финанси. Той е дългогодишен финансист и счетоводител, доскоро е бил и собственик на дружество, което се е занимавало със счетоводна дейност.

„Това е човек, на когото имам абсолютно доверие, човек, когото познавам от дълги години и смятам, че ще работи за интересите на община Кюстендил. Следващият заместник-кмет, но не на последно място, е Николай Дочев. Той е дългогодишен управител на секретариата по Трансгранично сътрудничество. Има огромен опит в работата с европейски проекти, участвал е в разписване на програми и управление на проекти. Невероятен специалист, а, сами знаете, че специалисти в тази сфера и по-точно в държавната администрация са малко. Радвам се, че прие да бъде част от моя екип и ще работим заедно.

Един от ресорите, които подчертах, е инвестиционната политика и проектите. Хубаво е, че с г-жа Плачкова през годините са работили, имат си доверие. Заедно смятам, че можем да привлечем голям ресурс за община Кюстендил, чрез който, като бъде инвестиран правилно, общината ще трупа само и единствено плюсове. След като изменим щатното разписание, ще бъде създадена позиция за 5-и зам.-кмет, който ще бъде с ресор хуманитарни дейности и образование“, обяви още инж. Огнян Атанасов.

Той допълни, че ще бъдат направени необходимите одити, за да се види какво е реалното финансово състояние на община Кюстендил. „След като всичко бъде обработено и анализирано, ще бъде изнесено пред широката общественост“, категоричен е кметът на Кюстендил.

"Липсата на кадри е голяма, разгледал съм подробно щатното разписание, има отдели, в които няма началници, има отдели, в които има по един човек, има отдели, в които са били назначени през годините хора, които в  момента са преназначени в общинските предприятия. Реално са били на заплати от делегирания бюджет на Общината, а е трябвало да бъдат в общинските предприятия. Те са преназначени преди встъпването ми в длъжност. Общината е недоокомплектована, предстои  да бъде окомплектована. Липсват юристи, в юридическия отдел няма началник на отдела“, коментира Атанасов.

Той даде пример, че в момента един от колегите е в болничен до 1 декември, в неговия отдел има пенсионери. Има проблем с изготвянето на докладните записки и благодарение на главния архитект, който помага в момента, ще се случи сесията на Общински съвет.

Липсват кадри в геодезията, картографията, ще бъдат водени активни разговори със средното училище, което е в Благоевград.

„Ще се търси начин за повишаване на възнагражденията в администрацията, в момента те не са атрактивни и това е една от причините да не се намират специалисти“, заяви още Атанасов.

Кметът на община Кюстендил коментира и пропускателния режим в сградата на общинска администрация. Той ще остане, за да може администрацията да работи по-ефективно за жителите на община Кюстендил. Но на портала ще има мобилния номер на кмета и когато някой не се появи навреме и откаже да се извърши услуга, хората ще могат да му позвънят лично и да подадат необходимия сигнал.

„През кампанията който ме е попитал, на всеки съм отговорил, че няма да премахна загражденията, защото в момента загражденията дават условията колегите  да могат да работят. Представете си ситуация,  в която огражденията ги няма и всеки си влиза, отива по стаите, разхожда се, вие пишете докладни записки. Хората няма да могат да си вършат работата особено в този намален състав“, посочи още инж. Атансов.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 7jk

FACEBOOK

//