Отменят следващото намаление на олио в събота

Снимка: Infomreja.bg

Kaufland: Промоцията на олиото няма общо с войната

Битката при Кауфланд или защо „масова психоза“ завладя българинът.

От търговската верига излязоха с официална позиция до медиите, в която се твърди, че промоцията на олиото е била планирана много преди да „възникне“ войната в Украйна и че няма общо между събитията във военно-политически план и промоциите в магазина.

Потребители от Благоевград, например, споделиха, че в търговската брошура са видели за намалението и са се подготвили да се редят на опашка в събота, за да купят повече олио, презапасявайки се – но не обезпокоени, че ще има дефицит на продукта, а, че цената му след седмици ще бъде твърде висока.

В допълнение в социалните мрежи бе публикувана снимка на бутилка олио с щампован кръст на нея. За фотографията се твърди, недоказано, че бутилките олио са продавани в Кауфланд, но продуктът не е бил предназначен за готвене.

Ето и позицията на търговската верига:

След анализ на събитията в обектите ни в цялата страна на 12 март във връзка с продажба на олио информираме за следното: 

Продуктът традиционно присъства в промоционалните предложения на Kaufland. Конкретната продажба беше планирана и организирана дълго време преди пазарната ситуация да се усложни заради напрегната международна обстановка. Във времето сме доказали, че клиентите могат да разчитат на нас и затова промоцията не беше отменена. Бяха предвидени ограничения за покупка на максимален брой от промоционалния продукт и предприети допълнителни мерки за предотвратяване на струпвания.

След внимателно анализиране на ситуацията и с цел предотвратяване на напрежение се отменя планираната за събота, 19.03.2022 г., продажба на олио на цена 3,69 лева.

Уверяваме потребителите, че ще продължим да работим за всекидневното осигуряване на стоки от първа необходимост.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2cn

FACEBOOK

//