Обявиха процедура за избор на обществен посредник в Кюстендил

Снимка: Infomreja.bg

Документите се подават до 6-и август

Обявиха началото на процедурата по номинации и избор на обществен посредник на територията на Община Кюстендил. Подаването на документи стартира на 6-и юли и ще продължи до 6-и август. Документите се подават чрез председателя на Общински съвет - Кюстендил, до Временната комисия по номинациите на кандидати.

На основание чл. 8, ал. 1 от Правилника за организацията и дейността на обществения посредник на територията на Община Кюстендил, за обществен посредник на територията на Община Кюстендил, може да се кандидатира всеки български гражданин, който има постоянно местожителство на територията на Община Кюстендил и отговаря на условията за избор на общински съветник съгласно чл. 397. от Изборния кодекс.

Комплектът документи за участие в процедурата следва да съдържа заявление, автобиография, свидетелство за съдимост, копие от диплома за висше образование, документ, удостоверяващ трудов стаж, виждания за изпълнението на функцията на обществения посредник и други материали (препоръки, сертификати и др.), които по тяхна преценка са в подкрепа на кандидатурата им.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2xa