Министерството на туризма започва да рекламира в Google

Снимка: Infomreja.bg

Ще продължи и рекламата в националните медии

Министерството на туризма започва да рекламира в Google, съобщи ресорният министър Зарица Динкова. Ведомството вече има кредитна линия в платформата в размер на 2,5 милиона евро.

По отношение на рекламата на страната Динкова заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел  - България да се наложи като четирисезонна туристическа дестинация.

Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм.

По отношение на маркетинга и рекламата сред приоритетите са дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети. Предстои България да изпрати туристическо аташе в Румъния, съобщи още министър Динкова, съобщава nova.bg/news.

Министерството на туризма очаква силен зимен сезон. Вече се отчита ръст на туристите. По думите на министъра засега няма да се вдигат туристическите такси. А страната ни се опитва да привлече  висок клас туристи. 

„Основната тема, която се дискутира, са допълнителните такси основно във висок сезон, в места, в които имаме свръх туризъм. Затова работим и ние - правим реформите си в маркетинга и рекламата, полагаме усилия, за да имаме повече туристи. Дай Боже да стигнем до проблемите със свръх туризма. От друга страна работим, така че да имаме колкото се може по-малко проблеми, дори когато се увеличи потокът от туристи, т.е. да имаме един висок клас турист, които да ползват широк спектър от услуги”, заяви Динкова.

Тя похвали проектите на малките общини Дългопол, Малки Чифлик и Провадия, които искат да покажат традициите си. „Това е подходът да се конкурираме – да показваме цялото си богатство”, коментира Динкова.

Тя отхвърли критиките към тази програма за реклама, които бяха отправени във Велинград. „Програмата мина през системата за национални инвестиции, оцени се съвсем прозрачно. Критиката беше персонална, от тесен и фокусиран кръг. С Велинград работим много добре – и с местните власти, и със спа асоциацията”, заяви Динкова.

Що се отнася до цените в зимните курорти, ресорният министър коментира, че има все по-качествени събития, все повече туристи и събития, които ни поставят на международната карта. „Цените се увеличават навсякъде, услугите не са евтини, туризмът не е евтина услуга. Въпросът е да повишим качеството на живот на хората, за да си позволяват повече”, каза Динкова.

По думите има ръст и на българските туристи, и на чуждестранните.

„В момента, в който стана кризата между Израел и „Хамас”, пренасочихме рекламата към съседните ни пазари. Явно е била правилна стъпка. Турция прави 22% ръст по данните ни от декември. В уикенд и градския туризъм има много нови туристи от Италия, Испания. Италия бележи ръст от 50%”, каза Динкова.

„За декември има ръст от 5% сравнено с 2022 г. Очакваме силен сезон, поставихме му добър старт”, каза Динкова.

Относно приемането ни в Шенген по въздух и вода тя очаква само позитиви.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода ae5

FACEBOOK