Учители в СУ - Абланица, се завърнаха от обучение в Испания

Снимка: СУ, Абланица

Оценката за пребиваването им там е отлична

Учители от СУ  ” Св. Паисий Хилендарски” - село Абланица, посетиха Малага, Испания, по програма „Еразъм+”К1 – обучение на учители. Там те бяха посрещнати  и настанени от членове на организацията домакин Inter Xperience .

Ползата от пребиваването е безспорна. Всяка сутрин са провеждани обучителни сесии, предмет на които са били теми като намиране и класифициране на образователни материали, създаване на работен процес вътре и извън класната стая, новите технологии и ползите от интегрирането им в класната стая.

Следобедите са били посветени на културно-образователни наблюдения в Малага, град с богато историческо минало. Българските учители са очаровани от множеството архитектурни и исторически  забележителности на града.. Сред тях - няколко красиви замъка , крепостта „Алкасаба”, руини от римски театър, както и целият стар град. Силно впечатлени са от катедралата „Манкита”, съчетаваща различни архитектурни стилове. Тя е наречена  „Едноръката”, защото е недовършена, строена  върху основите на джамия в продължение на 200 години.

Много приятна е била и разходката с корабче около  Малага, показваща красотата и уникалността на природата на Испания.

Незабравими впечатления нашите преподаватели имат и от еднодневната екскурзия до град Кадис с официален екскурзовод. Говорят за нея като за удивителна разходка в рая на Испания с катедрели, замъци, музеи и известната сигнална кула в центъра на града, както и с най-стария римски театър в Испания.  

Програмата ” ЕРАЗЪМ+”е позволила на учители от СУ ” Св. Паисий Хилендарски”- Абланица, да се почувстват повече европейци, принадлежащи към една и съща общност с другите европейци и споделящи обща идентичност и култура с тях.

Тази година им предстои нова образователно-квалификационна визита в Португалия, където ги очакват нови запознанства и образователни предизвикателства.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2xd

FACEBOOK