След предложение на съветничката Миркова: Стартира кампания “Животни на пътя! Подай сигнал, СПАСИ ЖИВОТ“

Снимки: "Възраждане"

Поставиха първите билбордове с мотото на кампанията

Общинската съветничка от „Възраждане“ – Кюстендил, Мира Миркова стартира кампания, под наслов „Животни на пътя! ПОДАЙ СИГНАЛ, СПАСИ ЖИВОТ“.

След предложение до Общински съвет – Кюстендил от страна на Миркова, вече са факт и първите превантивни мерки, а именно поставени са билбордове с цел превенция чрез участието на гражданите, както и започна разпространение на флаери с мотото на кампанията.

“Във връзка с разтърсващото събитие, а именно ПТП-то, станало в отсечката Кюстендил – с. Ябълково, което завърши с фатални последици, предлагам на вашето внимание предложение с цел превенция и събуждане съзнанието на нашите съграждани.  Човешкият фактор е от ключово значение, за което и да било подобрение в обществото, неговия живот и развитие. Това е причината да предложа на вашето внимание създаването и налагането на един от възможните пътища за превенция, доказали ефективността си в световен мащаб, а именно СОЦИАЛНА КАМПАНИЯ ЗА ИНФОРМИРАНОСТ И СЪЗНАНИЕ“, се посочва в предложението на Мира Миркова.

По нейни думи, този тип кампании имат доказани значителни последици върху обществото и се изследват от учени в различни области като социология, психология, криминология и комуникации.

Ето някои ключови аспекти и резултати от тези кампании:

- Повишаване на осведомеността: кампаниите успяват да информират успешно широката общественост за важни социални въпроси. Това довежда до по-добро разбиране и подкрепа за различни каузи – СЪПРИЧАСТНОСТ.

- Промяна на поведението: кампаниите за информираност и съзнание насърчават хората да променят в правилна посока своето поведение.

- Социална интеграция: в този случай кампанията би насърчила толерантността и разбирателството между различни културни и социални групи в името на общото благо.

- Значение на средствата за масова информация при популяризиране на подобни каузи. Затова и ще помоля местните медии да съдействат в популяризирането на тази кампания.

- Образователна функция: Кампаниите често имат образователна цел, като предоставят информация и ресурси, които помагат на хората да вземат информирани решения и да развиват критично мислене, както и да разберат, че тяхното участие е ключово в тези случаи.

"Нашата община е пионер в прилагането на такъв вид кампания, тъй като опасността от безстопанствени животни, които могат да бъдат причина за ПТП и други инциденти, е национален проблем.

Нека обърнем максимата: “Общата отговорност е обща безотговорност” и я превърнем в аксиомата: “Индивидуалната ни отговорност води до обща сигурност”!“, призова общинската съветничка от "Възраждане" Мира Миркова.

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2xf

FACEBOOK