Започва поредицата почивни дни, ще има ли тапи след тунел "Железница"?

Ограничението на скоростта в тунела е показано

Тунелът работи, системите в него - също, а КАТ са нащрек за нарушители

Петъчният 1 март е първият от поредицата почивни дни по повод националния ни празник.

Очаква се интензивен трафик по АМ „Струма“ и Е-79 в посока Банско и Сандански.

Всички шофьори обаче трябва да имат едно на ум, преминавайки през новоизградения тунел „Железница“. Интелигентните му трафик системи не само следят за произшествия, но и дали натискаме газта.

Преди десет дни се състоя откриването на съоръжението. От тогава до днес има издадени 4 фиша и 1 акт за превишена скорост в тунела, където ограничението е 80 км/ ч., обозначено на модерни табла.

Според кмета на Симитли – Апостол Апостолов, има и шофьори, които отбиват в аварийните джобове и си правят снимки, но това е строго забранено според Закона за движение по пътищата.

Чл. 64. При движение в тунел е забранено движението назад, завиването в обратна посока, спирането за престой и паркирането.

Преди пускането на тунела Апостолов се опасяваше, че след края на магистралата при Симитли ще се получават задръствания, заради сливането на двете ленти в една. 1-4 март е тест периодът, тъй като това е първата поредица почивни дни и следователно засилен трафик, който ще покаже верни ли са предположенията на дългогодишния градоначалник.

Преди два дни от една от фирмите, част от проекта „Железница“, съобщиха, че всички системи за безопасност и трафик контрол по аутобана ще се следят в специалния Контролен център, чието изграждане се изпълнява в момента.

Продължава оборудването му.

Центърът се намира в близост до укрепващия тунел при "Железница" и се ръководи от АПИ и Областното пътно управление в Благоевград.

Така магистралата се превръща в модерно, умно съоръжение с възможност за бърза реакция при проблемни пътни или аварийни ситуации пишат от „Грома Холд“.

Снимка: Infomreja.bg
МВР: Таблица с разрешени скорости
МВР: Какво ще платим, ако натиснем газта
Контролен център за управление на трафика

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода i2d

FACEBOOK