ОДМВР – Кюстендил: Гражданите могат да регистрират заявления за подмяна на личните документи

Снимка: Infomreja.bg

Готовите лични документи се получават лично в звеното БДС, което са заявили в подаденото заявление

Гражданите, които имат постоянен адрес на територията на Кюстендилска област и  имат валиден квалифициран  електронен подпис, издаден от  Комисията за регулиране на съобщенията, имат възможност чрез Портала за електронни административни  услуги на МВР да подават заявления за издаване на български лични документи /лични карти, паспорти, свидетелства за управление на МПС/ във всяко от звената БДС на територията на областта.         

Това е възможност за улесняване на  гражданите, които в рамките на работното време могат да направят избор на предпочитано от тях звено на БДС, различно от това по постоянния им адрес.           
Готовите лични документи се получават лично в звеното БДС, което са заявили в  подаденото заявление.

Чрез Портала гражданите могат да заявяват и издаване на български лични документи при наличие на следните изисквания: да имат валиден български квалифициран електронен подпис; да имат валиден български личен документ, издаден преди не повече от 59 месеца; да няма промяна в имената, ЕГН, гражданство от последния валиден документ.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2cn