За месец 17 недоволни клиенти потърсиха помощ на телефона на потребителя

снимка: infomreja.bg

17 сигнала са постъпили в областната дирекция по безопасност на храните в Благоевград на телефона на потребителя 0 700 122 99 и чрез формата за он-лайн сигнали, сочат данните за първия месец на работа на системата.

Благоевградска област дели шестото място със София- област по брой на подадени сигнали, като на първо място е София- град с 267 сигнала. В Пиринско са постъпили девет жалби, свързани с храни, напитки и хранителни добавки, а останалите са запитвания, касаещи процедури и регламентиране дейността на търговски обекти.

Най-честите сигнали са свързани с некачествени продукти според преценката на потребителя. Най-големият брой жалби са подадени от жители на община Благоевград.

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2xa
loading...