За изтекъл срок и предмети в храните най-често звънят на телефона на потребителя

снимка: infomreja.bg, архив

Изтекъл срок на годност и предмети в храните са сред основните сигнали, които се подават на националния телефон за потребителите, обявиха от Областна дирекция по храните в Кюстендил.

Има изградена схема, която действително работи. Ако някой недоволен от областта се обади на националния телефон, сигнала директно се препраща при нас, уточняват от дирекцията.

След сигнал на националния телефон на потребителя е извършена проверка на фирма, която произвежда тестени изделия. Открити са некачествени продукти, а самите изделия не се приготвят по рецептурната книжка.

Проверяван е и сигнал на жител от областта за сирене, което е купено от софийски магазин и не е производство на фирма от областта. По време на проверка след такъв сигнал в производствен цех и търговско помещение са установени еклери, които не се приготвят с продуктите, изписани на етикета.

Репортерска проверка установи,че в Кюстендил почти никой не знае за съществуването на телефона на потребителя.

"Сблъсквал съм се с негодни за консумация хранителни продукти. Имаше сериозни последствия за членове на моето семейство, но не знаех към кого да се обърна”, споделя Васил Петров.

Телефонът на потребителите е 070012299. "На него могат да се подават сигнали, свързани с проблеми, касаещи изтекъл срок на годност, негодни за консумация продукти, нерегламентирана продажба, неправилно съхранение, некоректно етикетиране, хигена в обекти за производство и търговия с хранителни продукти и други сфери от дейността", информират от Областната дирекция по безопасност на храните в Кюстендил.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода a2g

FACEBOOK