Темата за концесията е на дневен ред през последните дни в планинския курорт
Отново собствеността на ски зоната над Банско е под въпрос или поне в човешките усти.
Темата за концесията е на дневен ред през последните дни в планинския курорт. Местните коментират, че „Юлен“ вече няма да стопанисва кабинковия лифт и пистите.
По-интересно е, че в общественото пространство се завърта името на Румен Гайтански-Вълка.
Румен Гайтански започва възхода си в бизнеса от позицията на шофьор. Легендите разказват, че Вълка по време на престоя си в Германия се запознава с богата вдовица на собственик на немска фирма за чистота и от нея придобива първите си камиони за боклук. След серия от скандали със Столичната община Румен Гайтански продава фирмите си ДИТЦ и Волф за 45 млн. евро и се разделя с МОЛ-а си срещу още 94 млн. евро.
Той е безспорно собственик на най-скъпите автомобили в България начело с „Бугати Вайрон“ за 1.3 млн евро. През 2009 г. Концесията за чистотата на София е прекратена от политическите кръгове на ГЕРБ, но все пак фирмите „Волф“ регистрират печалби над 9 млн. лева.
Името на Вълка се свързва с Ахмед Доган.
Гайтански има дете с манекенката Ивайла Бакалова и още две деца от други жени.
От ръководството на "Юлен" абсолютно опровергаха слуховте, като обясниха пред ИНФОМРЕЖА, че промени в концесията няма да има и не е предвиждано да има. Иван Обрейков потърди също така, че рокади в ръководството не са правени.
Припомняме, че през декември 2018 г. бе обявено, че Марк Жирардели е мажоритарен собственик на фирмата-концесионер на зоната, но световният шампион запази в тайна от кого е купил собствеността.
„Марк Жирадели е придобил „Юлен” някъде през 2015 – 2016 г., водил е разговори и преговори още от 2012 г. – това е бил дълъг процес”, обясни в предаването „Тази сутрин” по bTV бившият министър на околната среда и водите Нено Димов в началото на 2019.