Община Гоце Делчев обяви конкурс за личен асистент и домашен помощник

Снимка: Infomreja.bg

Конкурс за длъжностите „Домашен помощник“ и „Личен асистент“ обяви община Гоце Делчев.

Срокът за подаване на документите тече от вчера, 15. януари, и ще продължи до 19. януари 2018 г. (включително).

Кандидатите за участие в конкурса следва да подадат документите си в рамките на горепосочения срок лично или чрез пълномощник в Общинска администрация в Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна” № 2, партерен етаж, стая № 11. Необходимите документи за кандидатстване за двете длъжности „Личен асистент“ и „Домашен помощник“ са:

1. Писмено заявление за участие в конкурса (по образец);

2. Автобиография (по образец);

3. Диплома за завършено образование (копие);

4. Трудова книжка или друг документ удостоверяващ професионален опит (копие);

5. Служебна бележка (удостоверение) за регистрация в Дирекция „Бюро по труда”;

6. Документ за самоличност (копие);

7. Копие на сертификат/и за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти (или декларация - свободен текст, с описание на завършен обучителен курс).Според регламента на конкурса до участие в него се допускат кандидати които са представили всички необходими документи в срок до 19.01.2018г.и представените документи от кандидатите са според посочените изисквания.

Конкурсът за подбор на персонал за двете длъжности „Личен асистент“ и „Домашен помощник“ е обявен от община Гоце Делчев във връзка с финансово споразумение № ФС01-05/28.12.2017 г. между Агенция за социално подпомагане и община Гоце Делчев за изпълнение на Постановление на Министерски съвет.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода aa6

FACEBOOK