РДГ – Кюстендил, с осигурен процес за обслужване на гражданите

Снимка: Infomreja.bg

Справки и консултации ще се извършват чрез системата за електронно връчване

Във връзка с усложнената епидемиологична обстановка в страната и предприетите мерки на Правителството на Република България с цел ограничаване разпространението на коронавирус COVID-19, Регионална Дирекция по горите-Кюстендил, осигурява възможност за непрекъснат процес на обслужване на гражданите.

Това ще става като заявяване на административни услуги, консултации и справки чрез Системата за сигурно електронно връчване на Държавна агенция „Електронно управление“, чрез e-mail:[email protected], лицензиран пощенски оператор и на телефон : 078/ 55 05 10.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода aa6

FACEBOOK