Община Кюстендил обяви 20 свободни щатни бройки за длъжността „личен асистент“. Подаването на заявленията вече започна и ще продължи до 20-и май включително.
Сред обявените изисквания за кандидатите е да имат завършено средно образование, професионален опит не се изисква.
Наетите лични асистенти ще трябва да оказват помощ на потребителя в домашна среда, да информира туправителя на Центъра за наблюдавани промени или влошаване в здравословното и/или емоционалното състояние на потребителя, както и да подпомагат специалистите в домашна среда при предоставяне на услугите.
Одобрените кандидати ще бъдат назначени на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор са:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.