Скъп миксер с фабричен дефект си купи мъж от магазин на голяма търговска верига в Гоце Делчев. След като напазарувал, се прибрал у дома и решил да изпробва новата си придобивка. Включил миксера в контакта, но се оказало, че той не работи. Върнал се обратно в магазина, където била направена покупката.
„Купих дефектния миксер от „Лидл“ в Гоце Делчев за 230 лева. От магазина отказаха да го вземат за поправка, защото не съм запазил касовата бележка, въпреки че тази марка миксери я продават само в „Лидл“ и я няма в нито един друг магазин в Гоце Делчев. Вместо съдействие обаче получих арогантно отношение от страна на персонала“, оплака се пред ИНФОМРЕЖА потърпевшият клиент Георги Павлов.
Той не отворил и дума да върне уреда и от касата да му възстановят парите. Напротив – поискал миксерът да бъде приет и пратен за ремонт или пък да му обяснят в кой сервиз в града да го занесе, но по думите му касиерката дори отказала да разговаря с него.
„Уважаема редакция, искам да споделя с каква човешка наглост и арогантност се сблъсках от страна на персонала на тази уважавана и популярна верига магазини и да предупредя хората, които купуват независимо каквато и да е техника от там да я изпробват на място, защото последствията и най-вече нервите са големи и нараняващи човешкото достойнство“, коментира Георги Павлов.
В крайна сметка неврокопчанинът си поправил миксера. Ремонтът му струвал 10 лева. Останало обаче огорчението от отношението на служителите.
„Наложи ми се да изтърпя унижение и да се сблъскам с грубо отношение, което ни най-малко не заслужавах. Не й прави чест на въпросната касиерка. Когато купуваш и пълниш чекмеджето им с пари – любезничат, а когато отидеш да търсиш помощ – както в моя случай – да ми говорят през гърба с пренебрежение, че чак охраната дойде да ми разяснява какво е казала касиерката“, сподели още Георги Павлов.
Той предупреди, че никой не е застрахован в подобни ситуации. „Ако касиерката се бе отнесла с разбиране и съпричастност към моя проблем и ми бе обяснила възпитано и професионално как да се справя, то нещата щяха да протекат по съвсем друг начин. Аз също съм търговец. Жалко е, че в такива големи вериги се допускат служители, които не са преминали обучение и не знаят как се работи с клиенти, за да не ги губят, а да ги спечелят. Къде е човечността, къде е моралът, възпитанието, къде е съпричастността“, пита риторично Георги Павлов от Гоце Делчев.
В последно време оплаквания от персонала на същия магазин имали и други посетители. Недоволствата основно били, че продавач-консултантите неглижирали въпросите на клиентите за самите стоки и за търсени артикули.
„Хората се суетят около многото щандове, пълни със стока по тях, и няма кой да ги ориентира къде да намерят това, което искат да купят“, коментират клиенти на магазина от Гоце Делчев.