Миксер с фабричен дефект си купи мъж от магазин в Гоце Делчев, оплака се от арогантно отношение

Снимки: Георги Павлов

Скъп миксер с фабричен дефект си купи мъж от магазин на голяма търговска верига в Гоце Делчев. След като напазарувал, се прибрал у дома и решил да изпробва новата си придобивка. Включил миксера в контакта, но се оказало, че той не работи. Върнал се обратно в магазина, където била направена покупката.

„Купих дефектния миксер от „Лидл“ в Гоце Делчев за 230 лева. От магазина отказаха да го вземат за поправка, защото не съм запазил касовата бележка, въпреки че тази марка миксери я продават само в „Лидл“ и я няма в нито един друг магазин в Гоце Делчев. Вместо съдействие обаче получих арогантно отношение от страна на персонала“, оплака се пред ИНФОМРЕЖА потърпевшият клиент Георги Павлов.

Той не отворил и дума да върне уреда и от касата да му възстановят парите. Напротив – поискал миксерът да бъде приет и пратен за ремонт или пък да му обяснят в кой сервиз в града да го занесе, но по думите му касиерката дори отказала да разговаря с него.

„Уважаема редакция, искам да споделя с каква човешка наглост и арогантност се сблъсках от страна на персонала на тази уважавана и популярна верига магазини и да предупредя хората, които купуват независимо каквато и да е техника от там да я изпробват на място, защото последствията и най-вече нервите са големи и нараняващи човешкото достойнство“, коментира Георги Павлов.

В крайна сметка неврокопчанинът си поправил миксера. Ремонтът му струвал 10 лева. Останало обаче огорчението от отношението на служителите.

„Наложи ми се да изтърпя унижение и да се сблъскам с грубо отношение, което ни най-малко не заслужавах. Не й прави чест на въпросната касиерка. Когато купуваш и пълниш чекмеджето им с пари – любезничат, а когато отидеш да търсиш помощ – както в моя случай – да ми говорят през гърба с пренебрежение, че чак охраната дойде да ми разяснява какво е казала касиерката“, сподели още Георги Павлов.

Той предупреди, че никой не е застрахован в подобни ситуации. „Ако касиерката се бе отнесла с разбиране и съпричастност към моя проблем и ми бе обяснила възпитано и професионално как да се справя, то нещата щяха да протекат по съвсем друг начин. Аз също съм търговец. Жалко е, че в такива големи вериги се допускат служители, които не са преминали обучение и не знаят как се работи с клиенти, за да не ги губят, а да ги спечелят. Къде е човечността, къде е моралът, възпитанието, къде е съпричастността“, пита риторично Георги Павлов от Гоце Делчев.

В последно време оплаквания от персонала на същия магазин имали и други посетители. Недоволствата основно били, че продавач-консултантите неглижирали въпросите на клиентите за самите стоки и за търсени артикули.

„Хората се суетят около многото щандове, пълни със стока по тях, и няма кой да ги ориентира къде да намерят това, което искат да купят“, коментират клиенти на магазина от Гоце Делчев.

 

КОМЕНТАРИ

Xx08:58 - 30.04.2018
Няма по коректен търговец от Lidl по отношение на техниката която продават връщал съм поне 5 пъти неща като са ми ги заменили с нови без да ги ремонтират но Задължително трябва да се пази касовата бележка която е гаранция за стоката.
Малоумни ли сте, кви сте? На вас идиоти шибани, кой въобще ви плаща да пишете тези глупости:(14:52 - 27.04.2018
Въведете коментар...
продавам14:48 - 27.04.2018
https://www.olx.bg/ad/kuhnenski-robot-silvercrest-CID632-ID7iLrP.html#2ac36ab08c
учуден14:13 - 27.04.2018
Как може да пишете такива безмислени статии!!! Няма магазин в Бг а и по света в който да може да се направи рекламация без касова бележка!!!!

FACEBOOK