До 20. февруари в община Гърмен приемат документи за личен асистент

Снимка: Infomreja.bg

Във връзка със сключено споразумение №ФС01-0245 от 06.02.2018 година между Агенция за социално подпомагане, към Министерство на труда и социалната политика, Община Гърмен обявява прием на документи за осигуряване на социални услуги в домашна среда „Личен асистент“ за хора с увреждания и лица над 65 години с ограничение или невъзможност за самообслужване.

Документи ще се приемат всеки работен ден от 12.02.2018 до 20.02.2018 г. включително, от 08.00 до 16.30 часа в стоя №15, етаж 3 в сградата на Общинска администрация - Гърмен.

Необходимите документи, които се подават са:

1. ЗАЯВЛЕНИЕ ОТ КАНДИДАТ- ПОТРЕБИТЕЛЯ –по Образец

2. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪГЛАСИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ И ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ – ОБРАЗЕЦ

3. КОПИЕ НА ЛИЧНА КАРТА.

4. КОПИЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ДА РАЖДАНЕ (НА ДЕТЕ).

5. КОПИЕ НА ВАЛИДНО ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК/ЕПИКРИЗА/.

6. УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА НАСТОЙНИЧЕСТВО/ ПОПЕЧИТЕЛСТВО (АКО ЛИЦЕТО ИМА ТАКИВА).

КАНДИДАТИ ЗА ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ ПОДАВАТ СЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:

1. ЗАЯВЛЕНИЕ ОТ КАНДИДАТА ЗА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ - ОБРАЗЕЦ

2. ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪГЛАСИЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ И ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ - ОБРАЗЕЦ.

3. ДЕКЛАРАЦИИ ЗА СЪДИМОСТ И ЗАДРАВОСЛОВНО СЪСТОЯНИЕ - ОБРАЗЦИ

4. КОПИЕ НА ЛИЧНА КАРТА.

5. АВТОБИОГРАФИЯ.

6. КОПИЕ НА ДИПЛОМА ЗА ЗАВЪРШЕНО ОБРАЗОВАНИЕ.

7. КОПИЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЯ/СЕРТИФИКАТИ ЗА ЗАВЪРШЕНИ ОБУЧИТЕЛНИ КУРСОВЕ ПО СХОДНИ ПРОГРАМИ/ПРОЕКТИ (АКО ЛИЦЕТО ПРИТЕЖАВА ТАКИВА).

8. СЛУЖЕБНА БЕЛЕЖКА ОТ МЕСТОРАБОТА (АКО КАНДИДАТЪТ РАБОТИ).

9. СЛУЖЕБНА БЕЛЕЖКА ОТ УЧЕБНО ЗАВЕДЕНИЕ (АКО КАНДИДАТЪТ УЧИ).

 

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода sj2

FACEBOOK