Министерството на туризма спечели проект за популяризиране на дестинациите Кюстендил, Сапарева баня и Белица

Снимка: Личен архив

Министерството на туризма спечели европейско финансиране за реализацията на проект „Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите ЕДЕН в България – второ издание“.

EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз.

Стойността на проекта е близо 70 хил. евро, като се финансира по програма COSME* 2014 - 2020 г. на Европейската комисия и е с продължителност от 18 месеца.

България е сред страните в Европа, на които е предоставена възможност от Европейската комисия, да реализира проект за популяризиране на ЕДЕН дестинациите.

Държавата ни печели конкурса за финансиране, заедно със страни като Белгия, Полша, Хърватия, Унгария, Чехия, Словения, Кипър, Естония, Италия, Франция, Ирландия и Малта.

Проектът цели да надгради и доразвие проект на същата тема, реализиран в периода 2011 – 2012 г.

Основната му цел е да се промотират българските ЕДЕН дестинации на национални и чуждестранни туристически пазари.

Сред тези дестинации са общините Силистра, Луковит, Кюстендил, Белоградчик, Белица, Сапарева баня, Каварна, Враца и др. 

В хода на проекта се предвижда да бъде осъществен контакт с ключови маркетингови туристически фигури (национални и международни), които да бъдат въвлечени в него, за да съдействат за по-широкообхватно промотиране на българските ЕДЕН дестинации.

Планира се заснемането на тематични видео материали за ЕДЕН дестинациите и изработване на печатни материали, пощенски картички и др.

Част от проекта ще бъде и фейсбук игра, в рамките на която деца от цялата страна ще могат да участват с рисунки, а творбите на победителите, ще бъдат поставени на картички и магнити, които допълнително ще популяризират дестинациите.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 7jk

FACEBOOK