Как да влезем във форма след празниците

Снимка: Infomreja.bg

Ако сте прекалили с храната по празниците, вероятно мислите за крайни мерки, чрез който да се справите с натрупаните килограми.

Това обаче е най-неправилното решение и всичко драстично води до бързи, но нетрайни резултати. foodpanda подбра няколко здравословни съвета как да се върнем към нормалния ритъм на живот и доброто физическо състояние.

  1. Започнете да се хранините по график

Всеки ден яжте закуска. Важно е да започнете деня си със здравословно хранене и след това да хапвате по малко през 3-5 часа. Така ще засисилите метаболизма си, ще регулирате нивата на кръвната захар и инсулина и ще се преборите с апетита. Храненето твърде рядко принуждава тялото ви да премине в консервационен режим и да изгори по-малко калории, което означава, че има по-голяма вероятност да натрупате телесни мазнини.

      2. Приемайте повече вода

Водата спомага метаболизмът да работи оптимално и да ограничи апетита ви, освен това ще се чувствате и по-бодри. Консумирането на повече вода промива излишния натрий, обновя клетките и прави кожата ви сияйна. Цел за 2 до 2,5 литра на ден (около 8 до 10 чаши).

      3. По-малко въглехидрати

Не ограничавайте въхлехидратите, а просто ги намалете! Така няма да принудите тялото си да изгаря и протеините, които споагат за намаляне на мазнините. Хапвайте зеленчуци, пълнозърнести храни и парченце черен шоколад.
 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2xf