„Фирмени политики за поведение на служителите в социалните мрежи“ в Кюстендил

Снимка: Личен архив

КНСБ с информационна кампания в областния град

КНСБ-Кюстендил, стартира информационна кампания на тема „Фирмени политики за поведение в социалните мрежи“.

Работодателите основателно се притесняват, че служителите им все по-често използват социалните мрежи от лични подбуди, а не за да увеличат популярността на компанията.

Освен това, те често се натъкват на значителен информационен обмен през работно време, например снимки, видеоклипове и други материали, дискредитиращи компанията и нейни партньори, обявяват от КНСБ.

От синдикалната структура допълват, че все по-необходимо е и България да последва примера на западните държави и САЩ, като компаниите ни предприемат сериозни стъпки за въвеждане на собствена, приемлива за всички нива фирмена политика за използването на социалните мрежи от работниците и служителите им.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 3ax

FACEBOOK