До края на юли Медицински център -1 в Гоце Делчев трябва да представи оздравителна програма

Първият в крайно дясно д-р Васил Даракчиев

С 28 гласа „За“ общинските съветници от ОбС в Гоце Делчев приеха вчера на редовното си заседание отчета за 2017 год. на Медицински център – 1, който е ръководен от д-р Васил Даракчиев.

Общинските съветници се обединиха около препоръката на председателя на ОбС Ангел Гераксиев ръководството на Центъра до края на месец юли да представи пред Общинския съвет оздравителна програма за предприятието заради отчетените загуби, които на практика са без задължения към когото и да е.

Така, според отчета, представен от управителя на центъра, д-р Васил Даракчиев, финансирането за първичен преглед от РЗОК за 2017 г. е било 20 лева, а за вторичен касата е заплащала сумата от 9,50 лв.

Основен източник на приходи за Медицински център -1 са приходите от РЗОК. Общата сума на приходите от РЗОК за 2017 година за извършени прегледи е била в размер на 345 092,34 лв.

Собствените приходи, които Центърът в отчета си от пациенти за платени прегледи, медицински услуги като издаване на медицински удостоверения и протоколи са 40 617.80 лева, приходите от наематели възлизат на 53 922.17 лева в това число от наеми 27 772,37 лева наеми е 26 149.77 лв. платени консумативи.  

В разходната си част центъра за 2017 година отчита разходи за материали – 16 000лева, за медикаменти и консумативи -7 000 хил. лв., за канцеларски материали като фактури, папки, кламери, телбод, класьори, мастило и др.- 5 000 лв., за материали за поддръжка, резервни части като дезинфекционни средства, почистващи препарати и резервни части- 4 000лв.

Преез отчетната 2017 год. в разходната си част за външни услуги отчита разходвани 38 000 лева, от тях 20 000 лева за ел. енергия, за телефонни и пощенски услуги -2 000 лв., към ВиК за разход на вода - 1000 лв., 10 000 лв. за абонаментни такси - абонамент за поддръжка на медицинска техника, СОТХЕИ, такса интернет, извозване на вредни отпадъци, такса медицинска програма и др.

Разходите по граждански договори за 2017 година са 1000 лева и 4000 лева са похарчени за отчетния период за зареждане на тонери и хартия. 

340 000 лева са разходите за заплати, 47 000лв. за осигуровки, 3 000 лв. за командировки и такса смет и 7000 лева за амортизации.

 

КОМЕНТАРИ

Няма добавени коментари.

Код за сигурност, въведете кода 2xf

FACEBOOK